MÅNDAG

hejsan, nu var det ett tag sen sist, men har haft massa i skolan och var de sommar lov, och jobb! men tänkte bara snabbt kolla in här lite och såg då att det hade trillat in en kommentar, där stog det såhär..
 
- läste din blogg förr, och då skrev du jätte mycket om moa och hon bloggade här också. Varför skriver du inte mer om henne eller varför slutade hon att blogga?:) har frågat innan, hoppas på att få svar nu!
 
tänker inte gå på dette eftersom att jag redan lagt allt bakom mig, men de var så att jag och moa slutade umgås och gick helt enkelt skilda vägar med våra liv. har ingen kontakt med varann vilket jag inte har något imot, men visst en del sakanar man la eftersom vi ändå var vänner. men som sagt vi gick skilda vägar och så är det i livet.
 lev i nuet och se aldrig tillbaks på dina misstag, ta varje dag som den kommer.
 
kommer inte att ta upp detta igen så behövs inte ha fler frågor om det, kände att jag snabbt kunde förklara hur det låg till eftersom jag fått frågor på det tidigare så ah här har ni !
 
i alla fall idag är det endast 12 DAGAR kvar tills jag och Issapissa drar till Böda ( Öland ) haha taggar till tusen ska bli så sjukt underbart en vecka med världens bästa tjej och hennes familj med massa sol och bad, en och annan grogg hoppas vi la med på. men nu ska jag ta och slänga på en film så hörs vi en annan dag, ha de gött haj!
 
 
 
puss/ f



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback