I våran galax ser jag dig som stjärnan som lyser upp min natt

Var väll några dagar senaste jag skrev här men som jag sa tidigare så är denna bloggen förtillfälligt endast ett sätt för mig att skriva av mig. och känner att efter den senaste tidens all drama så var det dags att få skriva lite. Som alla vet så börjar det bli dags för studenten för många ocg min skola har det redan nästa vecka, och jag kan ju säga att man redan ganska snabbt har tröttnat på allt tjöt om VI HAR TAGIT STUDENTEN och all sån skit! ni hat inte tagig studenten ännu och inte en jävel bryr sig om att ni skirker i korrideren, talar inte bara för mig själv just nu utan vet att det är fler som håller men så snälla tagga ner. Antagligen kommer jag att göra likadant om två år men ska försöka komma ihåg hur jobbigt det var för alla dnra att lyssna på det.
 
Under den senaste tiden så har det nog inte hänt så jätte mycket! har festat varit med kompisar och Pluggat som en riktig dåre! men nu är allt klart och betygen är satta så hoppas att det har gått bra, de mesta betygen vet jag redan vad jag kommer att få och de andra kurserna håller på ända in i trean så får inte så många betyg detta året. ähm har även varit iväg och fått mitt håt slingat en gång till så nu är det riktigt blont och fint!
 
OM 34 DAGAR ÅKER JAG OCH BÄSTA ISABELLE TILL BÖDA WOHOOO!!!
 
 
puss/f



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback