Get It Right - Glee Cast

Har precis gråtit ögonen ur mig själv framför ett avsnitt av Glee, kanske är en lite töntig serie men så BRA! Kan sitta i flera timmar och kolla mig igenom flera avsnitt som jag redan har sett, men kan gråta och skratta PRECIS lika mycket som jag gjorde första gången jag såg de. Men ett avsnitt som verkligen har fastnat är när det är final i DM och Rachel sjunger en originalsong Get It Right får rysningar på hela kroppen och gråter floder, vet inte varför men det är något i den texten som verkligen kan få igång ens känslor. antar att jag har så lätt att relatera till låten, då jag kan känna igen mig i det som hon sjunger. 
 
Iaf nu har ni nog alla blivit nyfikna på hur denna låten går, och ja det är en Tjejlåt men killar kan också tycka att den är bra beroende på om de lyssnar på texten eller enbart själva låten i sin helhet. men men nu ska jag se om jag lyckas få in länken här men tror de ska gå bra, och se de gjorde det ju!
 
 
 
puss/f


läste din blogg förr, och då skrev du jätte mycket om moa och hon bloggade här också. Varför skriver du inte mer om henne eller varför slutade hon att blogga?:) har frågat innan, hoppas på att få svar nu!

2013-05-19 // 23:06:06

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback