TORSDAG IDAG

Ja som sagt är det torsdag idag och jag är ledig i morgon! wiho, så lycklig, haha jag jobbar just nu i köket så börjar klockan SEX på morgonen... inte så jobbigt att gå upp som jag först trodde men det är SÅ svårt att somna tidigt, uschaaa. men iaf har varit i väg till både gekås och stan.
       Hittade lite smått och gott på gekås, så som en sommarklänning, bikini solglasögon och en ring. de andra var lite grejer som deo och sånt man alltid behöver. när vi åkte dit fick jag även reda på att Carro var på väg dit sammtidigt så det blev till att vandra runt där inne tillsammans med henne & Allis.
       På stan idag då så köpte jag endast mat, sushi och en bikini underdel, svarta för de kan man använda till allt i princip. De kostade bara 20kr så var ett självklart köp. Men hade en super mysig dag tillsammans med Fanny & Carro vilket var huvudsaken. Så nu hoppas jag att alla ni med ska få en mysig kväll så hörs vi en annan dag.
 
 
 
puss/f



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback